Opmerkingen en Garantie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar meisjesenjongenskleding@hotmail.com.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij geven geen garantie op:

- Gewassen kleding. Wij geven gen wasgarantie, problemen die worden veroorzaakt door het wassen is op eigen veranwoordelijkheid.
- Loslaten van pailleten, glitters, knopen, ritsen etc.
- Het loslaten van stiknaden/randen.
- Pillen en pluistjes van de kleding.

- Gedragen kleding. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadiging op de kleding als deze als gedragen is.

Mocht u een artikel hebben ontvangen die beschadigd is, aarzel niet en mail het probleem meteen naar meisjesenjongenskleding@hotmail.com met daarbij een foto vermeldt van het beschadigde artikel. 

 

© 2021 - 2024 meisjesenjongenskleding.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel